Czwartek- 2.04
ZDROWIE NA WIOSNĘ
Przebywanie na
świeżym powietrzu, zabawy ruchowe, wiosenna gimnastyka naśladująca
znane nam zwierzątka. Poruszajmy się troszkę.
Skaczmy jak
żabki.
Czołgajmy się
jak ślimaki.
Kicajmy jak
zajączki.
Galopujmy jak
sarenki.
Po gimnastyce
troszkę wiosennej matematyki. Policz i wskaż właściwą liczbę
lub wpisz ją. Młodsze dzieci mogą narysować tyle kropek ile jest
elementów na kartce.
Zadania:
6-latki-
str.32ai 32b- praca z literą,,G,g" KP3
5-latki- str,20-21- oznaki wiosny
KP3
4-latki- str.14
KP2 - droga dżdżownicy
Dodatkowo
dla chętnych
Piątek-3.04
WIOSNA
NA WIDELCU
Porozmawiajcie
o tym jakie smaki kojarzą Wam się z wiosną?
Dlaczego
najzdrowsze są świeże warzywa?
Czy
warzywa są zdrowsze od słodyczy?
Czy
mogą być podane w zachęcający sposób?
Zróbcie
proszę w domu kolorowe, wiosenne kanapki. Oto kilka pomysłów.
Czekam na Wasze pomysły.
Przesyłam adres e-mail: hannaolejnik61@wp.pl
Język angielski:
Utrwalenie nazw kolorów
Zachęcam także do wykonania karty pracy. Pokoloruj jajka wielkanocne, wytnij je i naklej w koszyku. Proszę Rodziców, żeby odczytali kolory znajdujące sie na jajkach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz